Bir de ümit var. Çölde çiçek açması gibi bir duygu; tüm kabuslardan, fırtınalardan, depremlerden sonra bir şeyleri yeniden yapabilme iradesi, gayreti ve bir anlamda tünelin ucunda görülen ışık..
Hayatın bazı mevsimlerinde güneş açacak, bazı mevsimlerinde kasırga, boran olacak ama ümidimizi kaybetmeyeceğiz. Bizi geleceğe bağlayan ve mesuliyet sahibi insanlar olarak bu dünyada iyi şeyler yapmaya sevkeden duygu, ümittir..
Her hazanın bir baharı var, ruhumuzu gamla, kasvetle doldurmayalım. Ne olursa olsun Cenab-ı Hak "Ol" der ve olur, ümitvar olalım..
Hazanın hikmetinden de hissedar olalım..