Ruzname

Ruzname
@Ruznamee
Nev-i şahsına münhasır
İyi geceler
“Varmak gibi bir gayem kalmadı zaten, Ama isterdim ki en azından; Şu üzerinde olduğum yol, Dizlerimin dermanının kalmadığını biraz anlasaydı...”
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Belki de tükenmişimdir. Bir şeyler yapacak, bir şeyler için uğraşacak çabayı kendimde bulamıyorumdur benim de emek vermeden güzel giden şeylere ihtiyacım vardır.Belki de sadece beni bana geri vermek istiyorumdur
Edebiyat
Ağır olsun ya da olmasın, her ceza korkunç bir belirsizlikten ve zalim bir bekleyişten daha iyidir.
Edebiyat
"Önemli olan bir tek an vardır. O da “şimdi"dir. Çünkü bir tek ona sözümüz geçer."
Edebiyat