📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitap çok güzeldi. Niye bu kadar güzel olduğunu bile anlamadım su gibi akıp gitti. İlişki dinamiklerini biraz toksik ama çok güzel buldum. Kiril hayatım seni sevdim. İkinci kitabı okumayı sabırsızlıkla bekliyorum.
Şu an beni sinir eden bir şey var. Sekreter kelimesi ikidir Feyre "sekreter alalım , sekretersiz nasıl yaptı" falan diyor bu kitapta ama sekreter bana niyeyse çok günümüz kelimesi gibi geliyor. Yani bu kadar güzel bir kitapta bu kelimeyi pek yakıştıramadım. Acaba çeviri hatası mı ?