Muhammed

Ve ne düşünüyor beni mi? Yoksa ne bileyim fasulyanın neden bir türlü pişmediğini mi? Yahut, insanların çoğunun neden böyle bedbaht olduğunu mu?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ne güzel şey hatırlamak seni ölüm ve zafer haberleri içinden, Hapiste Ve yaşım kırkı geçmiş iken...
Bugün pazar Bugün beni ilk defa güneşe çıkardılar. Ve ben ömrümde ilk defa gökyüzünün bu kadar benden uzak Bu kadar mavi Bu kadar geniş olduğuna şaşarak Kımıldamadan durdum

Muhammed

, şu anda okuyor
112 syf.
Nazım Hikmet Ran
8.5/10 · 27,9bin okunma
Ve baylar, nihayetinde vardığım sonuç: En iyisi hiçbir şey yapmadan yaşamak! En iyisi bilinçli tembellik! Öyleyse, yaşasın yeraltım..!