Sofiya Dimitrova

Sofiya Dimitrova
@S0phia_
Нотами, нотами Я отправляю тебе сообщения Нотами, нотами Я пишу о любви до безумия
Büyük şehrin kalabalığından sonra küçük yerler insana çok iyi geliyordu.
Sayfa 33 - İndigo·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
Siz yazarların o yüzden mi hep psikolojisi bozuk? Hayata her an her şeyi gözlemleyip belleğininize kaydettiğiniz için mi?
Sayfa 30 - İndigo·Kitabı okudu
Alıntı
Çünkü aşk da bir saçmalık, kontrol edemediğin her duygu saçmalık
Sayfa 19 - İndigo·Kitabı okudu
Alıntı
İnsanlar, gürültü, ışıklar… her şeyden uzaklaşmaya ihtiyacım vardı.
Sayfa 9 - İndigo·Kitabı okudu
Alıntı
Her kurgunun kendine ait bir zamanı vardı, belki de henüz zamanı gelmemişti.
Sayfa 9 - İndigo·Kitabı okudu
Alıntı