Alicee

Alicee
@S19087
" İnsan sanılandan çok ahlâklıdır ve hayal edilemeyecek derecede de ahlâksızdır." Sigmund Freud
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir insana " Eksik olma " demek ne güzel bir ifade değil mi ? Eksik olma çünkü varlığın çok güzel...
" Acizler için imkânsız, korkaklar için inanılmaz gözüken şeyler kahramanlar için idealdir." Mustafa Kemal Atatürk
Savaşçı gözlemleyen bilinciyle , en saf niyetini , gönlünün muradını keşfetmenin peşinde koşan insandır.
Şimdi ve burada , bir başkasının kriterlerine göre var olmaya çabalayan bir insan mısın , yoksa kendi bilincinle oluşturduğun ölçütlere göre eyleme geçen biri mi?