İşin aslı, kızı özlüyor. Özlememesi lazım ama özlüyor. Peki niye? Bir gece yatağına saçlarında deniz yosunu kokusuyla geldi diye mi? Cildi tuz tadı taşıyor diye mi?
Bazen sesini duyar gibi oluyorum. Canlı. Fotoğraflar bile beni onun sesi gibi etkilemiyor. Ama hiç benimle konuşmuyor... rüyalarımda bile. Hep ben ona sesleniyorum.