Yarın bayram..Kiminin evine bir lokma bile et girmezken kimileri çatlarcasına tıkınacak... Paylaşabilecek miyiz herşeyimizi kardeşçe? Sanmam...Maalesef millet olarak sadece öfkemizi paylaşıyoruz..Nefretimizi,kinimizi.. Güzel olan şeyleri paylaşmaktan âciziz.... Yine de bayram... En başta kendi nefsimizi bi sorgulayalım,nerde yanlış yapıyoruz..