S.Bayhan

Kader gülümsediği zaman çok sevinmemeyi;kader gürlediği zaman da çok üzülmemeyi bilenlerdendi..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsanlar adlarından söz ettirmeye,iz bırakmaya bayılıyorlar.Tanınmak,bilinmek,fark edilmek istiyorlar.Bunu narsistik bir amaç uğruna da yapıyor olabilirler,hep var olmak,ölümün yıkıcılığından kurtulmak için de..