S.Bayhan

Yarın Bayram...
Yarın bayram..Kiminin evine bir lokma bile et girmezken kimileri çatlarcasına tıkınacak... Paylaşabilecek miyiz herşeyimizi kardeşçe? Sanmam...Maalesef millet olarak sadece öfkemizi paylaşıyoruz..Nefretimizi,kinimizi.. Güzel olan şeyleri paylaşmaktan âciziz.... Yine de bayram... En başta kendi nefsimizi bi sorgulayalım,nerde yanlış yapıyoruz..
1000Kitap
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
İçi kan ağlarken de gülümseyebilmeyi öğreniyor insan..Zamanla..Yavaş yavaş...
İnsan en çok kendine verdiği sözleri tutmakta zorlanıyor...
1000Kitap
Kuş sesleriyle uyanmak ne güzel🐦🤩