" İnsanlık her zaman kocaman bir çocuk gibidir. İnsanlar küçük çocuklar gibi kavgalar, tartışmalarla anlaşmazlıkları çözerler. Tanrı' yı ve dünyadaki iyiliği koruma kavgalarında bile kaprisli ve inatçıdırlar. Tanrı'yı taş ve sopalarla savunmak isterler."
"Eskiden okuyup öğreniyordu gençler; çevrelerinde cahil tanınmak istemedikleriden ister istemez öğrenmeye çalışıyorlardı. Ama şimdi şöyle demek yeterli oluyor onlar için: "Dünya da her şey saçma!" Bu kadarla iş bitiyor!"