SEDAA

Fotoğraflar çok acımasızdır.Bir daha bir saniye bile yanında duramayacagın biriyle,yıllarca aynı karede durursun. Hemde gülümseyerek.
Reklam
Yar olsa kalırdı,oysa yaraydı. Kanadı. Yine kaldı. Son yanım yarasını bile yar saydı. Bir ömür kendine nasır kaldı.
Bir sabah aynada şakaklarıma düşen akları görünce gençliğimin usulca elden gittiğini hissettim
...nefesi nefesime karışan kadın tarafından terk ediliyordum.
Reklam