Emma bir kitap olarak beni hiçbir şekilde içine çekmedi kitaptan anladığım tek şey emmanın sürekli kız arkadaşa kısmet bulma meselesiydi tek sevdigim karakter .knightley'di keske adamın karakteri ve aşkı üzerinde daha fazla durulsaydı sayfalarını atlayarak zoraki okuduğum bir roman oldu maalesef