Sonqul

-İnsan kaderinin bir kısmını zaten kendi yazar. -Ben kaderimi kendim yazmadım…bana kalsa..hiç böyle yazmazdım…
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Akıl öfkeyi durdurabilir mi ?
Bu kızda hiçbir şey bırakmamışlar. Ne güven duygusu, ne adalet duygusu, hiçbiri kalmamış.
İnsanın kendisini bir yabancıya teslim etmesi kolay bir şey mi sizce?
-Yani kurtuluş ölümde.. Bu acımasız dünyada yaşamak için…neden bu kadar ısrar ediyoruz..bilmem ki…