Neslihan’SAM

“Kimseden daha iyi olmadığınızı anlayacak kadar mütevazı, herkesten farklı olduğunuzu kavrayacak kadar bilge olun…”
Sayfa 67·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.

Neslihan’SAM

, bir kitap okudu
Puan vermedi·104 syf.·
35 günde okudu
·
2025 9. kitabı
“Bir şey insanın isteği haline geldiyse, aklına düştüyse ve kalbine aktıysa sebepsiz değildi.(…) Aklıma düştüyse düşmesi gereken, gönlüme de düşecektir dedim. Ve inandım buna.”
Sayfa 100·Kitabı okudu
“İnsanın aldıkları dünyada kalır ancak verdikleri daima kendine aittir. Hizmet döner dolaşır yine onu verenin ayağına gelir.”
Sayfa 79·Kitabı okudu
“Hissetmenin bilmekten çok daha doğru olduğunu bilerek güveniyordu bu duyguya. Hem bilmek neydi ki zaten? Dışarıdan değil çok daha derinlerden, aslında içimizden gelen güçlü bir idrakle sindirdiklerimizden başka neydi ki o?”
Sayfa 7·Kitabı okudu