Özlem var bu sabah gönlümde.
Birine değil, birilerine değil..
Özlediğim duygular var.
Hayatınıza birine alırken onun size yaşattıklarıyla seversiniz onu. Giderken ondan geriye kalanlar size geçirdiği duygulardır. Hani anılarımız deriz ya..
Anıları özleriz. Hani yaşanmışlık deriz ya..
Yaşanmışlıkları özleriz.
Düşünüyorum da bazen; onca yaşanmışlıktan sonra kötü anılar değil de, en güzel anlar için gözlerim bulut kapar.
Özlediğin de özlerse eski duygularına kavuşur insan. "Kavuşmalara hasret kaldık" denilen o yerdeğim...
Kitabsever
Özlem var bu sabah gönlümde.
Birine değil, birilerine değil..
Özlediğim duygular var.
Hayatınıza birine alırken onun size yaşattıklarıyla seversiniz onu. Giderken ondan geriye kalanlar size geçirdiği duygulardır. Hani anılarımız deriz ya..
Anıları özleriz. Hani yaşanmışlık deriz ya..
Yaşanmışlıkları özleriz.
Düşünüyorum da bazen; onca yaşanmışlıktan sonra kötü anılar değil de, en güzel anlar için gözlerim bulut kapar.
Özlediğin de özlerse eski duygularına kavuşur insan. "Kavuşmalara hasret kaldık" denilen o yerdeğim...
Kitabsever