Şîlan❥

Şîlan❥
@SIILAN
Nemâ zindî dibin hevîyen mirî..! C❥27.06 . instagram.com/sillan_ozalp?ig...
Özlem var bu sabah gönlümde. Birine değil, birilerine değil.. Özlediğim duygular var. Hayatınıza birine alırken onun size yaşattıklarıyla seversiniz onu. Giderken ondan geriye kalanlar size geçirdiği duygulardır. Hani anılarımız deriz ya.. Anıları özleriz. Hani yaşanmışlık deriz ya.. Yaşanmışlıkları özleriz. Düşünüyorum da bazen; onca yaşanmışlıktan sonra kötü anılar değil de, en güzel anlar için gözlerim bulut kapar. Özlediğin de özlerse eski duygularına kavuşur insan. "Kavuşmalara hasret kaldık" denilen o yerdeğim... Kitabsever
Özlem
Şîlan❥
Sen ne güzel bir kadınsin be💜
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
2 NİSAN, 01.15
" Bugün günlerden 2 Nisan yani benim doğum günüm. Bu yaşıma kadar geldim neler ögrendim kısaca anlatayım: # İnsanın büyüdükçe olgunlaştığını, ciddileştiğini, sorumluluklarının arttığını # Kimseye güvenmemem, sevmemem gerektiğini #İnsanların çıkarcı, bencil, ikiyüzlü olduklarını # Kimseye hak etmediği değeri vermemem gerektiğini # Eskisi gibi bazı saçma şeyleri kafama takmamanın çok iyi olduğunu Anladım. Umarım hatalarımdan ders çıkartıp ileriki yaşantımı çok güzel,dolu dolu geçiriririm. İYİ Kİ DOĞDUM BEN:))) Bukre Mihri
Şîlan❥
İyi ki sen güzelim 💙💙