" Bugün günlerden 2 Nisan yani benim doğum günüm.
Bu yaşıma kadar geldim neler ögrendim kısaca anlatayım:
# İnsanın büyüdükçe olgunlaştığını, ciddileştiğini, sorumluluklarının arttığını
# Kimseye güvenmemem, sevmemem gerektiğini
#İnsanların çıkarcı, bencil, ikiyüzlü olduklarını
# Kimseye hak etmediği değeri vermemem gerektiğini
# Eskisi gibi bazı saçma şeyleri kafama takmamanın çok iyi olduğunu
Anladım.
Umarım hatalarımdan ders çıkartıp ileriki yaşantımı çok güzel,dolu dolu geçiriririm.
İYİ Kİ DOĞDUM BEN:)))
Bukre Mihri
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Öyle derin bir boşluktayım ki ben de ne hissetiğimi bilmiyorum, içimden hiçbir şey gelmiyor.
Tek hissettiğim şey uyuma isteği; uyumak, daha çok uyumak...