S.MTN

Alıntılar alıntılar
Bir kitaptan onlarca alıntı yapmak hatta bir sayfadan birkaç alıntı yapmak ne kadar doğru sizce? "Bakın bakın ben kitap okuyorum beğenin egom tatmin olsun." gibisinden sosyal medya mogalomanlığı bi tarafa okunan kitabı da değersizleştiriyor sanki bu. "Alıntı" çok çarpıcı can alıcı "işte bu" dediğimiz yer değil midir aslında?
Edebiyat