..Her şeyin bu kadar zor görünmesinin nedeni, belki de sadece dışarıdaki engeller değil; bizim o engeller ile yaşamaya, onlardan şikayet ederek hayata tutunmaya fazla alışmış olmamızdır.
..Belki de sistemin asıl zaferi budur: Bizi hayret edemeyecek kadar meşgul,merak edemeyecek kadar yorgun, ve sorgulamayacak kadar bilgili hissettirmek.