"İlkin sevmek elimden gelmezdi, çünkü bence sevmek manevi üstünlük kurmak,zorbalık etmek anlamına gelir.Ömrüm boyunca başka türlü düşünmedim;hatta şimdi bile bazen sevginin sevdiğimizin bize gönül rızasıyla bağışladığı,kendine zorbalık etme hakkından ibaret olduğunu düşünüyorum.Yeraltı hayallerimde bile aşkı, nefretle başlayan ve manevi zaferimle biten bir mücadeleden başka şekilde kuramıyordum, ......