Sinan

Sinan
@SSinann
Beni kaybeden kendine kazık atmıştır .
Bir amaca bağlanmayan ruh, yolunu kaybeder; çünkü, her yerde olmak hiçbir yerde olmamaktı .
Reklam
Ey dostlarım, dünyada dost yoktur .
İnsan kadar zavallı ve kendini beğenmiş bir varlık yoktur.
Bize yaşamayı ömür geçtikten sonra öğretiyorlar.
Bundan sonraki halim ancak yarım bir varlık olacak; ben artık o ben olmayacağım. Gün geçtikçe kendimden ayrılıyor, uzaklaşıyorum.
Reklam