R.A.

R.A.
@SSolariss
Gnothi Seauton!
İnsanlar birbirini fazlalıklarıyla değil,eksiklikleri ile anlarlar.Bir zengin fakiri, sağlıklı kişi hastayı bu yüzden anlayamaz. Anladığını söyler ama aslında anladığı şey onun gibi olmadığı için duyduğu memnuniyettir.
Reklam
Kendim olabilmek için ne çok kişi oldum bir bilsen. Şu an bile olmak istediğim ya da istemediğim insanların toplamıyım belki de.
Geçmiş geride kalmıyor. Şimdinin sağında ve solunda yükseliyor. Hayat,far ve ince bir yolsa geçmişin kayaları o tepelerden dökülüp tıkıyor yolu.
En başta ruhumu tanı isterim zira ben biriyle tanıştığımda ilk olarak ruhunu merak ederim.
Kendimle kavga ederken araya birileri girmiyor. Bu yüzden yaralayabilirim kendimi.
Reklam