R.A.

R.A.
@SSolariss
Gnothi Seauton!
Kim ki,evine dönerken uzun yolu seçerse o kişi yalnızdır.
Reklam
Okuduğum her kitapta kendimi aradım. İyi bir kitap okumak,hayat kurtarabilir. Dağılan bir hayatı yeniden kurmak için kitaplarda çok parça var.
Fotoğraflar bizi bir zamanlar mutlu olduğumuza inandıran şeylerdir.
Dünyanın dibine yalnız olanlar çöker,üstekiler birbirine benzeyenlerdir. Dünyanın dibindekilerden misin?
Şimdiki zamanın geçmişe çıkan sokaklarında kayboldum.
Reklam