Ne yazık ki, ülkemizde yazar ve yazarkasalar birbirine iyice karışıyor. Birçok köşe yazarının, şirketlerin ve patronların yazarkasalığını yapması sonucunda kandırılan, aldatılan halkımız oluyor.
Sosyalizmi terk eden ülkelerin kentlerinde bugün dev vinçler görmekteyiz. Sanki, bir şeye geç kalmış gibi çalışır o vinçler...
Evet, sosyalizm geç kalmıştır!.. Ağaçları kesmeye, Yeşili kurutmaya, kentleri ticari rant haline dönüştürüp havasını, suyunu kirletmeye, doğayı yok etme yarışına geç kalmıştır!..