Bunları anlatırken, onun söylediği gibi, öldüğümüzü ve sonra farklı birer insan olarak çanlandığımızı düşünüyorum. Ancak, insanların İsa gibi dirilebileceklerini sanmıyorum.
Kişinin soyluluk ünvanı taşıması, onu soylu kılmaz. Kimileri büyük aristokratlardır ve doğanın verdiği soyluluk dışında soylulukları yoktur. Bizim gibi sadece ünvanı olanlar vardır. Bir de başkaları vardir ki, onlar soyludan çok paryadır.
Ne yazık ki, ülkemizde yazar ve yazarkasalar birbirine iyice karışıyor. Birçok köşe yazarının, şirketlerin ve patronların yazarkasalığını yapması sonucunda kandırılan, aldatılan halkımız oluyor.