ArtSidi

Gitti.
Öldüm, Fark ettim.."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sizce ne olmalı?
1k'nın Değerli Okuyucuları olarak sizden fikir almak istiyorummm.Bir resme başladım, bu resimde sıradan şeylerden ziyade daha farklı daha hayal dünyasından kesitler olmasını ve o kesitleri yansıtmak istiyorum.Bir kitap düşünün ve içinden nelerin çıkmasını hayal ederdiniz isterdiniz?
-Ahmet Ümit
"İnsan herşeye alışır diyorlar ya,öyle değil aslında.Başka çaren olmadığı için katlanıyorsun ama alışmıyorsun.."
Hayat ve İnsan
Bekliyorum, bekliyorsun,yorgunsun,kaybolmak gerekli diyorsun işe yarayacakmış gibi,yanılsama ya da bir kurtuluş diyorsun, içten içe yanıp kavrulan diyarında. Çığlıkların yiyip bitirirken benliğini,farkına varamıyorsun olanların, yaşananların,yaşayacaklarının,tek bir zerresi bile etkilemiyor korkuyorum.. Çığlıklarım yükseliyor sesi kısılmış,vahşi bir katliam yaşanıyor duyan var mı? Görenler nerede? Kimse yok..Hiç kimse..Belkide gerçekten kimse yoktu, sen olsun istedin.Sadece biri,birileri olsun istedin.....
Duygu ve Düşünce
"Kendi vicdanım rahat,bunu biliyorum ama, yetmiyor bu bana. Başkaları da beni sevmezse ben ölmeyi yaşamaya yeğ tutarım. Sevilmemek... Yapayalnızlık... Bunlara dayanamam artık,İnan bana; senden,gerçekten sevdiğim kişilerden biraz sevgi bulabilmek için kolumun kırılmasına bile seve seve razı olurum..."
Sayfa 147 - Jane·Kitabı okudu
Alıntı