Bekliyorum, bekliyorsun,yorgunsun,kaybolmak gerekli diyorsun işe yarayacakmış gibi,yanılsama ya da bir kurtuluş diyorsun, içten içe yanıp kavrulan diyarında.
Çığlıkların yiyip bitirirken benliğini,farkına varamıyorsun olanların, yaşananların,yaşayacaklarının,tek bir zerresi bile etkilemiyor korkuyorum.. Çığlıklarım yükseliyor sesi kısılmış,vahşi bir katliam yaşanıyor duyan var mı? Görenler nerede? Kimse yok..Hiç kimse..Belkide gerçekten kimse yoktu, sen olsun istedin.Sadece biri,birileri olsun istedin.....