Dün kız arkadaşımla buluşmaya giderken kendisine bir buket çiçek alıp gittim. İkimiz yolda yürürken çiçeğe bakan çok fazla kişi oldu. Bu bakışın nedeni aslında çok belli. İnsanlar birbirlerine sevgilerini göstermekten çekinmemeliler. Bu ister yakın arkadaş olsun ya da ister kız arkadaşı, erkek arkadaşı olsun hayatımıza bile isteğe ve severek aldığımız insanlara onları sevdiğimizi hem fiili hem sözlü hissettirmemiz gerekiyor. Bazı duyguları bastırmak için hayat çok uzun değil.