İyi kitapların insana her zaman büyük hem de çok büyük yararı dokunmuştur. Denilebilir ki, okumakla okulda öğrendiklerimizin boşluklarını doldururuz....
Birisi hakkında hüküm verirken ahlak konusunda akla gelmedik güzellikte kavramlar bulur çıkarır; ama okumak için sizden bir kitapı almışsa onu geri vermek aklının kösesinden bile gecmez.