Mucizeler bitti. Doğmak yeterincr mucizevi. Başka bir tane beklemek aptalca. Ölmek de ikincisi. Bunların arasında da hiç bir şey yok. Kimse beklemesin...
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Kurtuluş" dedim. "Ankara'da bir mahalle." Fazlası değil. Belki de Bob Marley'in en iyi şarkısı. Daha fazla düşünmeye gerek yok. Adı her yerde, kendisi yok! Kurtulmaya gelmiyoruz dünyaya. Daha da saplamak için buradayız. Dibine kadar. Onun için çürüyor bedenlerimiz ölünce. Mısırlılar uğraşmış efendileri kurtulsun diye. Ama nafile. Çaresi yok. Kurtuluşu beklemek yararsız. Gelmez çünkü. Kontenjan dolmuş. Biz daha çok kötülüğün sınırlarını zorluyoruz.
Ahlak çoğunluğun görüşüdür, toplumsal sözleşmesi, derler. Ve geceleri o çoğunlukla yoktur. Ve sözleşmenin altına bastıkları parmaklarını çok daha başka işlerde kullanırlar.