Herşeye rağmen "YAŞAMAK"
Aile servetini ve evini dahi kumarda kaybeden yokluk, fakirlik, savaş, hastalık ve sevdiklerini kaybetmek gibi acının her türlüsünü yaşayıp yine de tabiri caizse -kan kusup kızılcık şerbeti içtim- diyerek onca yaşına rağmen yaşadığına şükredip çalışmaktan asla bıkıp usanmadan günlerini geçiren bir adamın, Fugui'nin hayatı. Dönemin siyasi durumuna da ışık tutuyor
Zaman zaman hüzünlenerek, belki gözyaşlarınızı tutamayarak bir solukta okuyacağınız bir kitap. Ben çok sevdim.
Herkese keyifli okumalar.
YaşamakYu Hua