nursssedas

nursssedas
@S_s13
Önce kendimizi sevelim
Dünyada şimdi onunla yan yana bulunmamamız kadar mantıksız ve lüzumsuz ne vardır acaba? Hayat bir tesadüfler silsilesi imiş, âlâ! Fakat tesadüfün de kendine göre bir mantığı olmalı değil mi ya?
Sayfa 89 - Maviçatı
1000Kitap
Reklam
-İkimiz de aynı şehirdeyiz ve birbirimize varmamız için yarım saatten daha az bir zaman yeter. Buna rağmen o orada, ben buradayım. Neden? Sebep yok...
Sayfa 89 - Maviçatı
1000Kitap
Çocukluğundan beri etrafında duyduğu sözler, gördüğü insanlar ondan neşe ve saadetten korkmak, bunların şeamet (uğursuzluk) getirici bir şey olduğuna inanmak itiyadını (alışkanlığı) yaratmıştı. "Çok gülmenin arkası ağlamaktır!" gibi sözler sarsılmaz kanaatler halinde ruhuna yerleşmişti.
Sayfa 87 - Maviçatı
1000Kitap
Kimisi gençliğine mağrurdur; kimisi ihtiyarlığına ve tecrübesizliğine dayanıp böbürlenir; kimisi eskiden neydim diye övünür; kimisi ileride neler olacağını ihsas ederek (ima ederek) itibar kazanmak ister.
Sayfa 85 - Maviçatı
1000Kitap
Hayatta hiçbir şey bizim arzumuza tabi değildir.
Sayfa 85 - Maviçatı
1000Kitap
Reklam