"Yağmur altında el ele ıslana ıslana yürüyelim. İkimizde sırılsıklam ıslanacağız, her bir noktamız yağmurda ıslanacak. Ben dönüp senin ıslak gözlerine bakıp "işte" diyeceğim, en sevdiğim üç şey bir arada; yağmur, sen ve senin gözlerin."
~Âşık bir adam