Nur Svvdet

02.07.2018 \ 13.30
Zaman kavramı herkes için farklıydı... herkes için başka anlamlar taşırdı. Bekleyen için tükenmez, sevdiği yanında olana yetmezdi. Bekleyene zordu ama umutlar avuturdu insanı. İçimizden bazıları da umutlarla hala bekliyordu. Aradan yıllar geçmişti ve hala bekliyordu. Olacak şeylerin güzelliğini düşünerek, umutla ve umutsuzluklarla. Ve yine avunacak şeyler buluyordu. Bazı hisleri bazı insanlara söylemiş olduğundan avunuyordu. Belki aradan 4 yıl geçmişti ama yinede bekliyor ve bekleyecekti. Bu 4 yılın hiç bir anından şikayetçi değildi.Güzel günler gelecekti...
Beklemek
Reklam
Tek kişilik miydi bu şehir, sen gidince bomboş kaldı. Özdemir Asaf
Aşk
Söylenemeyen duygular o kadar ağır gelir ki insana, taşıyamazsın. Ve iki kelimeli o cümleye sığdırmaya çalışırsın...
İnsan ve Duygular

Nur Svvdet

, bir kitap okudu
Puan vermedi·250 syf.·
12 günde okudu
·
2022 39. kitabı
KafkaOkur Dergisi
8.6/10 · 252 okunma