Delibal

Delibal
@Sabankonuk7
Kendime ait bir evim olduğunda muhteşem bir kütüphanem yoksa perişan olacağım...
@Sabankonuk7·
·
sabitlendi
Zaman en iyi yazardır..
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Geceyi izlemek farklıydı, oldum olası gündüzü sevmezdim. Gece daha dingin, daha sakin ve saf gelirdi bana. Yalnız olurdum ama bu yalnızlık iyiydi. Üzerimde gökyüzü, yanıp sönen yıldızlar ve şanslıysam bir de ay ama her zaman bir eksiklik hissederdim. O eksikliği senin varlığın tamamladı.Yıldızlara bakmamin bı anlaminin olduğunu hissetmemi sağladi varlığın. Bazen kızıyoruz, tartışıyoruz ama bilki bizim yildizimiz bir , gece göğe baktığımda senin varlığını hissediyorum bu her zaman böyle olacak..
Kokun bana hayat Bakışın huzur Gulumsemen ise güven verir Lakin en çok sonsuz seveceğim o güzel kalbini sevdim ~Delibal
Özlemin uykuma engel İçimde bir sancı gibi Bazen ağır basıyor Sanki geçmeye niyeti yok gibi Ağrı verir kalbime Sensizlik hiç yokmuş gibi Gel yüreğimi serinlet İçime huzur , kalbime dinginlik ver Derman ver ısıt tenimi ..
Alıntı