Geceyi izlemek farklıydı, oldum olası gündüzü sevmezdim. Gece daha dingin, daha sakin ve saf gelirdi bana. Yalnız olurdum ama bu yalnızlık iyiydi. Üzerimde gökyüzü, yanıp sönen yıldızlar ve şanslıysam bir de ay ama her zaman bir eksiklik hissederdim. O eksikliği senin varlığın tamamladı.Yıldızlara bakmamin bı anlaminin olduğunu hissetmemi sağladi varlığın.
Bazen kızıyoruz, tartışıyoruz ama bilki bizim yildizimiz bir ,
gece göğe baktığımda senin varlığını hissediyorum bu her zaman böyle olacak..