Gece sen girersin rüyalarıma
Paramparça olur uykularım
Karanlığın en koyulaştığı yerde
Kilitlenir dudaklarım
Gözlerim karanlıklarda arar seni
Zaman gitgide uzar
Altmış saniye bir dakika
Altmış dakika bir saat
Ve sabahın olmasına daha beş saat var
Beklemek bir çeşit ölmektir.
Bu bana her gece binlerce ölüm demektir.
Gözlerime acı bir karanlık düşsün
yapayalnızım..
Sen uzak bir şehirde özlemli, dalgın
Semaya ay,
Yıldızlar yükseldiği zaman,
Neden ellerin avuçlarımda başın göğsümde olmasın
Sen narin bir papatyasin kırgın ve üzüntülü ,bir şair derki ne gerek var kırgınlığın ve hüznün
eğer sevmeseydi ihanet etseydi mecnun,
dağları deler miydi onca gün
Bilki ömür bile tükenir bu sevgi nafile
Ne gerek var mutlu olmak varken gerek hüzne