Sabbah

Sabbah
@SabbahX
XwenDevar
1994
2 okur puanı
Aralık 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Agir berda kayê xwe da ber bayê.
Reklam
Ben hiçbir zaman bu toplumdan olmadım. Acı çekerken şarkı söyleyenlerdenim, ahlaki duygum yok, yasaları anlamam!.. Lanetlenmişlerin içinde yaşarım, çünkü hep tanırız birbirimizi ve tiksiniriz birbirimizden. Arthur Rimbaud, Cehennemde Bir Mevsim.
Li çavên te rast hatime agir perestim ta ebed
Şakıro (Yezdanê mûsîkê)
Bila dilê rezîl bi dil be, Tûrê parsê li mil be, Parsa meriv ne li vir be, Nava dazdeh duvalê ecnebî, Ûrisan li mala Emerîkanê gewir be Parsa meriv birije, Tûrê meriva ê qûl be,