Sabbah

Sabbah
@SabbahX
XwenDevar
1994
2 okur puanı
Aralık 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Agir berda kayê xwe da ber bayê.
Reklam
Ben hiçbir zaman bu toplumdan olmadım. Acı çekerken şarkı söyleyenlerdenim, ahlaki duygum yok, yasaları anlamam!.. Lanetlenmişlerin içinde yaşarım, çünkü hep tanırız birbirimizi ve tiksiniriz birbirimizden. Arthur Rimbaud, Cehennemde Bir Mevsim.
Li çavên te rast hatime agir perestim ta ebed

Sabbah

, bir kitabı okumaya başladı
Maksim Gorki
8.4/10 · 34,4bin okunma

Sabbah

, bir kitap okudu
Puan vermedi·339 syf.·
Beğendi
·
2021 1. kitabı
Osman Sebrî
10/10 · 6 okunma