Sabina

Çok zormuş, 13 yıl sonra seninle iki yabancı gibi karşılaşmak. Oysa hep seni bir kere bile olsa görmenin, gözünün içine baka bilmenin hayalini kurmuştum. Hiç düşünmemişdim bakışlarındakı soğukluğun ruhumu bu kadar inciteceğini. Dün hatta beni hiç tanıyamamışsındır diye kendimi kandırmaya bile çalıştım. Saçımı toplamıştım dedim, 13 yıl geçmiş, değişmişim dedim. Bana bakışlarının gerçek olmadığına inanmak istedim çünkü. Ama şimdi eminim. Sen beni küçük bi kırıntı bile bırakmadan unutmuşsun. Keşke hiç karşılaşmasaydık. Yine seni bir gün görmenin hayaliyle yaşasaydım. Keşke beni unutmasaydın.
Reklam
Trendesin, dışarda Dostoyevskinin eserlerindeki gibi vücudunu değil de kalbinin bi köşesini kaplayan ve hiç gitmeyeceğini bildiğin yalnızlığını titreten soğuk, kasvetli bi hava var, canının bu kadar yanmaya başlamadan önceki yıllara ait bi şarkıya raslamışsın, bi de üstüne kalbin kırılmışsa....