Çok zormuş, 13 yıl sonra seninle iki yabancı gibi karşılaşmak. Oysa hep seni bir kere bile olsa görmenin, gözünün içine baka bilmenin hayalini kurmuştum. Hiç düşünmemişdim bakışlarındakı soğukluğun ruhumu bu kadar inciteceğini. Dün hatta beni hiç tanıyamamışsındır diye kendimi kandırmaya bile çalıştım. Saçımı toplamıştım dedim, 13 yıl geçmiş, değişmişim dedim. Bana bakışlarının gerçek olmadığına inanmak istedim çünkü. Ama şimdi eminim. Sen beni küçük bi kırıntı bile bırakmadan unutmuşsun. Keşke hiç karşılaşmasaydık. Yine seni bir gün görmenin hayaliyle yaşasaydım. Keşke beni unutmasaydın.