O günkü görüşmede (bir kez daha) ayan oldu ki kesinlikle geleneksel bakışa aidim. Yapamıyorum diğerlerinin arasında. O klasik hocaların yanında nasıl da mutlu oluyorum. Geleneksellik derken,"Örfleri, metne sadakat ve kendini metnin üstünde görmemek" benim kastettiğim.