Seda Nur Gölbaşı

Yazamadığım göremediğim duyamadığım kadar içine kaçmış meğer içim: upuzun ip-ince bir sabırla
Şiir
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Günler öylece kendi kendine geçsin diye Bir camın arkasında durdum Bana dokunmasın hiçbir şey Hiçbir şey yarama merhem olmasın İyileşecekse, hiçbir şeysiz iyileşsin diye Bir camın arkasında durup Akan hayata ve zamana baktım.
Şiir

Seda Nur Gölbaşı

, bir kitap okudu
Puan vermedi·80 syf.·
1 saatte okudu
·
2025 6. kitabı
Birhan Keskin
7.8/10 · 7,3bin okunma
Şimdi bir masaldan bir peri Sessizce dinlesin beni, Alsın yorgun başımı Alsın cümlemi Usulca kalbine koysun.
Beni bilmediğim bir dünyaya attı..