Seda Nur Gölbaşı

İsmet Özel~Sebeb-i Telif
Başkalarının aşkıyla başlıyor hayatımız bakıp başkasının başkayla kurduğu bağlantıya aşka dair diyoruz ilk anı bu olmalı ilkönce damarlarımızda duyuyoruz çağıltısını uzak iklimlerin kokusu gitmediğimiz şehirlerin önceden bir baş dönmesiyle kabarıyor hafızamızda sonra ayrılıklar düşüne dalıyoruz: Bize ait olan ne kadar uzakta!
Şiir
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Her genç kız ruhta birikmiş sözlerin Sürgüsü açılsın diye Hep gezintiye çıkar.
Aşk size kendinden başka bir şey sunmaz, kendinden başka bir şey almaz da.
Edebiyat
Ne ki, ayrılık ânı gelip çatana dek kendi derinliğini bilmez sevgi, hep olan budur.
Sayfa 23·Kitabı okudu
Edebiyat
...; kim ayrılabilir acısından, yalnızlığından hiç üzüntü duymadan?
Edebiyat