Arjin Kaytar

Arjin Kaytar
@SadeceArjin
aşık veysel beni Hor Görme
Beni hor görme kardeşim Sen altınsın, ben tunç muyum? Aynı vardan var olmuşuz Sen gümüşsün, ben sac mıyım? Ne var ise sende bende Aynı varlık her bedende Yarın mezara girende Sen toksun da ben aç mıyım? Kimi molla kimi derviş Allah bize neler vermiş? Kimi arı, çiçek dermiş Sen balsın da ben çec miyim? ....
Müzik
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Galiba Anlamaya Başlıyorum Aslında Bayağıdır anlıyorum da Aklımı Alınca Sen Düşünmeyi Bırakalı Çok Oldu Bütün Duyguları,Düşünceleri,Arzuları Sende Bırakalı Çok Oldu Anlamaya Başladım Demiştim Dimi İçimdeki Seni Lakin Derin Bir Seni Galiba İki Çift Gözde Hayaller Kurmakmış Aşk Bende Şimdi Daha Güzel Yaşıyorum Seni🤍
Duygu ve Düşünce
Bu Uykusuzluğun İlacı Sende Mi Bi Gelebilsen Öğrenirim Belki
KPSS Bekle Beni (Ben Arjin Geliyorum 😅)
Kendime engel olamıyorum: Yanımda sıcak bir varlık bulunca bencil oluyorum. İnsan, sevdiğini üzmek pahasına ondan yararlanmağa çalışıyor. Bu arada benim gibi, aşağılık durumlara düşüyor. Çünkü neden? Çünkü yalnızlık ve karanlık onu vahşileştiriyor.
Sayfa 259·Kitabı okudu
Alıntı