Biredebiyatçı

Biredebiyatçı
@SadeceEdebiyat
Mutluluğa giden bir yol yoktur. Mutluluk bizim içimizdedir.Onu kendimiz yaratırız.
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Nazım aşk adamıydı,o aşka aşıktı.Duygu beden değiştirdi belki ama his baki kaldı...
Edebiyat
Sabahattin Ali'yi okumak bir nevi içsel bir yolculuğa çıkmaktır bana göre.Bir bakarsın Raif Efendi'de kendinden izler görürsün,eski bir dostunmuş gibi ona sarılmak,içini dökmek istersin.Sabahattin Ali okumak insanın kendiyle başbaşa kalmasıdır.İyiki varsın,iyiki vardın Sabahattin Ali!
Edebiyat
Her gün güneş yeniden doğar.
Edebiyat
Birinin insanlardaki iyiye inanma nedeni ol.🌸
Edebiyat