Özgür

Özgür
@Sadece_kitapokuyorum
Ben erkek değilim sadece adım özgür...
Çakmagimi evde unutmusum aptallık benden sorulur
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Din fikri bana çok saçma geliyor. Ben Tanrı olsam insanlarla uğraşmazdım. Hatta onları yaratmazdım bile.
Duygu ve Düşünce
4 yaşımdaydım. Annem odamı toplamamı söylemişti. Defalarca kez. Ama ben yapmadım. Sonra annem öfkelendi, bağırdı ve gözümün önünde oyuncaklarımı kırmaya başladı. Bu oyuncaklardan özellikle ikisini hatırlıyorum. Çilekli pipetim ve prenses tacım. Tacım sert plastiktendi. Kırılırken "çat" diye ses çıkmıştı. Hâlâ unutamam o lanet sesi. Pipetim ise esnek plastiktendi. Hemen kırılmamıştı ama annem kırmadan bırakmadı. Kopardı desem daha doğru olur belki. Babam, bu esnada bizi izliyordu. Ben yerde dizlerimin üstüne çökmüş ağlarken gelip bana sarılmadı. Yıllar sonra sordum babama. "Niye?" dedim. "Güçsüz olursun diye teselli etmedim." dedi. Fakat benim o gün güçlü olmaya değil, desteğe ihtiyacım vardı. (Benimle bu anım hakkında "benim anım daha kötü" diye sidik yarışına girecek varsa defolsun gitsin.)
Bir sanatçı portremi çizmek istedi. İnanamıyorum bir sanatçıya ilham olacağım. 😭
Yine birilerini kızdırdım. Yağıyor üstüme tanrının laneti.
Müzik