Özgür

Özgür
@Sadece_kitapokuyorum
Ben erkek değilim sadece adım özgür...
"Mutlu olduğum için gülüyorum," diye cevap verdi Çatapat. "Çok bencilce bir sebep," dedi Fişek öfkeyle. "Mutlu olmaya hakkın var mı? Başkalarını düşünmen gerekir. Daha doğrusu, beni düşünmen gerekir."
Sayfa 15·Kitabı okuyor
Alıntı
Reklam
Eğer merhametin sonsuz değilse, Sen de sonsuz olamazsın -o zaman - Sen - de - Tanrı - değilsin.
Sayfa 17·Kitabı okudu
Alıntı
Şunu gör artık Tanrım: biz insanlar hepimiz, yoksul ve fani, kıskançlığın kötülüğünü yendik -fakat Sen, Her Şeyi Yaratan ve Her Şeye Son Veren, Her Şeye Kadir Olan Sen, Her Şeyin Başı ve Sonu Olan Sen, Sınırsız Güce Sahip Olan Sen, bizlerin sadece birer damlası olduğumuz Okyanus Olan Sen- Sen merhamet etmek istemiyor musun?
Sayfa 16·Kitabı okudu
Alıntı
Ben hangi şarapla sarhoş olursam olurum, Ateşe, puta, neye taparsam taparım; Herkes bir türlü görmek istiyor beni Ben kendimi ne türlü yaparsam yaparım.
Sayfa 142·Kitabı okudu
Alıntı
Bir adam öldürülemiyorsa eğer, yaşıyor olabilir mi?
Sayfa 17·Kitabı okudu
Reklam