B.N.Ş26

B.N.Ş26
@Sadece_okur26
“Öldüğüm gecelere sayın öldürdüğüm geceleri, öldürdüğünüz gecelere sayın, işleyeceğim tüm cinayetleri.” ✿#242096125
Bir adım arkanda değil kanka gözünün içinde sen körsün
6/10
·432 syf.··
2026 95. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 23 Haziran 2026 00:07
Selam dostlar. Hikayemiz Laura ve Daniel adlı çiftimizin bir Avrupa gezine çıkması ile başlıyor. İlk başta olaylar ne kadar ilginç gelsede özellikle ilk 100 sayfa, ondan sonra seri heyecanını tamamen kayb etmeye başlıyor. Buda kitabın korku-gerilim türüne göre aşırı uzun olmasından kaynaklı. Misal olarak Freida McFadden'ın kitapları daha kısa oluyor neredeyse 200, 300 sayfa falan ama onu okurken aşırı eğleniyorum. Kitap beni içine çekiyor halbuki kısa. Şimdi öncelikle yazım dili aşarı berbat olduğu için kitap bana kuru bir sahrada susuz kalmışım gibi hissettirdi. Hikâyenin potensialı çok yüksek, zekice kurgulanmış buna bir sözüm yok ama yazım dili o kadar vasatdı ki, kitapda bana hiç bir şey geçmedi. Bütün 400 sayfa boyu yüzümde mimik bile oynamadı. Bunun bir sebebi de ters köşelerin tahmin edilebilir olması. En azından benim için öyleydi. Türü güya gerilim ama 1 sayfasında bile gerilmedim açıkcası. Karakterler de yazım dili gibi vasatdı. Kitap da tek iyi şey olaylar ve kurguydu geçekten. Benim açımdan diğer her şey vasat yani. Karakterler bir olaya aşırı yapay tepkiler veriyordu ve dialoglar da gerçek insanların konuşacağı türden olana benzemiyordu. Vee Allahım bütün kitap boyu Daniel'e gıcık oldum. Aynı anda hem zeki hemde salak olmayı başara bilen ilk ve tek karakter sanırsam. Artı yönleri ise yine dediğim gibi kurgu güzeldi ve sürükleyiciydi, bölümler çok kısa ve punto büyük buda demekdir ki, sizi rs'den çok güzel çıkartır. Burda tek eksiği uzun olması çünki ben son 100 sayfada biraz sıkıldım. Okumak isteyenlere keyifli okumalar dilerim >3
1000Kitap
Bir Adım ArkandaMark Edwards · Guardian Yayınları · 2025157 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
9/10
·59 syf.··
Beğendi
·
2026 94. kitabı
·
2 saatte okudu
·
Okunma: 21 Haziran 2026 00:01
Galiba ilk defa Zweig'ın bir kitabını çok sevdim. Bu yere kadar okuduklarım bana aşırı vasat gelmişdi ya da doğru zamanda okumamıştım ama bu kitabını aşırı derecede sevdim. Hem yazım dili olsun hemde hikayelerin akcılığı olsun aşırı güzeldi. Kısaca şunu söyleyeceğim ilk 2 hikaye ne kadar acıtsa ve içimde kasvetli bir hiss bıraksada sonucunu hikaye içimi sıcacık etti. Galiba en sevdiğim hikayede bu yüzenden 3cü oldu. Klassik türüne yeni başlayanlar içinde uygundur bence. Okumak isteyenlere keyifli okumalar dilerim >3
1000Kitap
Sahaf MendelStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202412,8bin okunma
Spoi yok.
5/10
·488 syf.··
2026 93. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 19 Haziran 2026 16:32
Selamlar. Neredeyse uzun zamandır inceleme yazmıyorum ve güya bir daha yazmayacağımı kendime söz vermiştim. Galiba ikizler burcu olduğumu çok belli ediyorum. Neyse kitap o kadar kötüydü ki inceleme yazmaya karar verdim. Daha fazla düşüncelerimi içimde tutup sinir olmak istemedim açıkcası. :D Öncelikle kitabın yazaranın Rebecca Yarros olması yüzünden bu kitaba büyük bir beklenti ile başlamışdım. Çünki dördüncü kanat gibi muhtaşem bir kitabı yazanın kötü bir kitap yazacağını düşünmemiştim açıkcası. Belki de bu yüzden çok sevemedim kitabı, beklentimi aşırı yüksek tuttum. Kitap bana bir türlü geçmedi. Ne karakterler, ne olay örgüsü, ne de duygular falan filan. 400 küsür sayfa kitabı boşu boşuna okumuş gibi hissettim. Ve olayların çoğu bana aşırı mantıksız geldi. Hangileri olduğunu söylemiyorum çünki spoi olur. Birde şu mektup olayları. Kim mektup üzerinden birine aşık olup onun için her şeyi yapar Allah aşkına. Aşırı absürt ya. Hele kitap da mektupların karışık şekilde verilib art arda verilmemesi nefret ettiğim olaylardan biri oldu. Kafam o kadar çok karıştıki bu mektupda acaba hangi olaya tepki verdiler diye. Yani maksad ne? Ne yani abi. Mektupları art arda koymak bu kadarmı zordu. Anlamadım. Size tavsiyem -eğer ki inceleme de buraya kadar geldiyseniz- eğer çeviri kitap ve ya yalnızca kitap okumaya yeni başladıysanız ve ya, dram türünü okumaya yeni başladıysanız ve dram türüne başlamak istiyorsanız bu kitabı kesinlikle okuya bilirsiniz. Artı olarak belirtmek isterim ki smut sahneler vardı ama o kadar da abartılmış değildi, sadece 1,2 sahnede falan vardı. Okumak isteyenlere keyifli okumalar dilerim >3
1000Kitap
Son MektupRebecca Yarros · Olimpos Yayınları · 2025315 okunma
8/10
·464 syf.··
Beğendi
·
2026 85. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 19 Nisan 2026 15:28
Uzun zamandır kendini bu kadar keyifli ve kolay okutan kitap okumamıştım. Ben özellikle köy kurgusuna ve dönem kurgusuna bayılırım. Özellikle bir kitap eskilerde geçiyorsa onu sevmeme ihtimalim çok düşük. Bu kitap ise bu üçünün bir kitapta buluşmuş hali. O kadarr çok sevdim ki. Su gibi akıp gitti kitap. Kitap Hamza ve Hasret'in aşkı ile başlayan olayları anlatıyor. E tabii eskilerde aşıkların başlarına neler neler gelmedi. Çiftimiz asla şimdi okuduğumuz bazı ergen çiftler gibi değil. Okurken size çok soft hissettiriyordu. Bu yüzden de belki çok sevdim. Onun dışında anlatım dili, betimlemeler de çok güzeldi. Okumak isteyenlere keyifli okumalar >3
1000Kitap
Köygöçüren IŞeyma Türkyılmaz · Ephesus Yayınları · 2025205 okunma
#final
8/10
·656 syf.··
2026 84. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 16 Nisan 2026 19:52
Çoğu zaman serilerin son kitaplarına inceleme yazamıyorum çünkü neresinden konuşsam spoi oluyor. Ama size kısa şekilde ve spoilersiz son kitapdaki düşüncelerimi anlatacağım. Öncelikle bu serinin ilk 3 kitabını çook seviyorum öyle böyle değil. İlk 3ü ne kadar güzel yazılmışdısa bu son kitap bana göre baştan savmaydı biraz. Son kitap Karun ve Bigeyi en az okuduğumuz kitaptı bence. Hele son 200, 300 sayfa sırf acıdan, dramdan ibaretdi. Bir süre sonra artık aynı sahneler bu yüzden sıkmaya başladı. Kitabın yan karakteri bile sayılmayacak karakterlere ana karakterlerden daha çok yer verildi bu kitapta ki bu yan karakterler zaten Sarkaç kitabının karakterleri. Yahu zaten bunlara yan kitap varsa niye burayada sokuşturuyorsun. Sonu aslında tatmin ediciydi içimde kalan bir şey olmadı bana göre ama bana nedense o saka ve sanrı hissini veremedi. Nasıl anlata bilirim bilmiyorum açıkcası. Belkide benim motivasyonum olmadığı içindir. Ama yinede güzel bir seriydi. Benim için yeri hep ayrı kalacak. Bazı klişe sahneleri saymazsak güzel bir yolculuktu benim için. Okumak isteyenlere keyifli okumalar >3
1000Kitap
Saka ve Sanrı 4Maral Atmaca · Ephesus Yayınları · 2026670 okunma