Sanki ağlamam gerek ama beceremiyorum. İçimde bir yerler çığlık çığlığa ama dışım sus pus.
Güçlü durmaya çalışmak yorgunluğu değil bu, bu başka.Bu; içini tutarken ruhunu kaybetmek gibi. Anlatamıyorum.çünkü bu, kelimelerin taşıyamayacağı bir ağırlık. Burası iç savaş, burası yangın..