Nova

Nova
@Sadecenovaa
Bir tık spoilerlı
7/10
·540 syf.··
Beğendi
·
2026 13. kitabı
Kitap güzel ama başlarda Feyre'nin aptallıkları yüzünden kitabı yarım bırakabilirsiniz. Ablalarının aptallığı ve babasının bir şey yapmaması çok sinir bozucuydu.Ve ablası sanki eve ekmek getiren kendisiymiş gibi kıza baya ters davranıyordu.İlk kitabın sonuna kadar biz baş erkek karakterin Tamlin olduğunu sanıyoruz diğer kitaplarda Rhysand oluyor. Bu seriyi 3 kitap, diğer iki kitabı yan kitap olarak düşünebilirsiniz. Ablası Nesta'nın anlatıldığı bir kitap var, açıkçası ben son kitabı okumadım çünkü sabrım yetmedi.Heveslenip benim gibi bütün seriyi almanızı tavsiye etmem. İlk 3 kitabı alın, beğenirseniz diğer iki kitabı da alırsınız.Seri güzeldi ama bence abartıldığı kadar yoktu.Bir kere serinin üçte biri diyebileceğimiz bir kısımda baş erkek karakter farklı bu bile yeterli.Kız ikinci erkekle evlenecekti sonra birinci erkek geldi kızı düğünden kaçırdı. Kız da zaten dünden razı çünkü ikinci erkek karakter 2. kitapta bir değişti bir salaklaştı anlatamam yani. Ama 1. erkek karakter o kadar iyi ki seriye onun için devam edebilirsiniz. Bizim kızımız da iyi ablalarına bir tık fazla tolerans gösteriyor, ama onun dışında baktığımızda zeki bir karakter. Yani seri güzeldi ama abartıldığı kadar yoktu.Çok beklentiye girmeden okuyun.
Dikenler ve Güller SarayıSarah J. Maas · Dex Kitap · 20166,1bin okunma