Sıla

Gloria hayallerime ne olduğunu soruyordu "Artık yoklar. Uzaklara gittiler..."
Reklam
"Portuga!" "Hı..." "Ben sen yanından bir daha hiç ayrılmak istemiyorum, biliyor musun?" "Niye?" "Çünkü dünyanın en iyi insanı sensin. Senin yanındayken kimse bana zarar vermiyor ve kalbimde mutluluk güneşi parlıyor."
Bilesin ki kalbimiz kocaman olduğu sürece sevdiğimiz her şey içine sığar.
"N'oldu, Zeze?" "Hiç, Godoia... Neden kimse beni sevmiyor?"

Sıla

, bir kitap okudu
Puan vermedi·283 syf.·
2021 5. kitabı
Özdemir Asaf
8.3/10 · 17,4bin okunma
Reklam